Η ιστορία του Αισώπου μέσα από το μύθο του τζίτζικα και του μέρμηγκα ,αν κάποιος προσπαθήσει να αναλύσει το νόημα της , συμπερασματικά θα καταλήξει πως πρέπει να είμαστε προνοητικοί και δημιουργικοί για να επιτύχουμε και να ανελιχθούμε σε αυτή τη κοινωνία. Η νέα όμως εκδοχή προσαρμοσμένη στην τωρινή πολιτική κατάσταση έχει άλλο χαρακτήρα.
Ο Μέρμηγκας εργάζεται σκληρά μέσα στη ζέστη του καλοκαιριού ,ανεφοδιάζοντας συνεχώς το σπίτι του με προμήθειες για τον χειμώνα.
Ο Τζίτζικας είναι σε αναρρωτική σε κάποιο γκλαμουρατο νησί των Κυκλάδων και καθώς απολαμβάνει τα κοκτέιλ του σε κάποια μαγευτική ακρογιαλιά, ασκεί κριτική στον Μέρμηγκα χαρακτηρίζοντας τον βλάκα και δούλο του βατράχου.
Ο βάτραχος είναι αυτός που συνεργάζεται με τον μέρμηγκα για να περάσει τις προμήθειες του από την μια ακτή στην άλλη χωρίς να κάνει τον κύκλο της λιμνης.Ο Βάτραχος έχει το νούφαρο για να τα μεταφέρει και ο μέρμηγκας δίνει μέρος των προμηθειών του για την υπηρεσία του αυτή.Ως αποτέλεσμα, ο μέρμηγκας να αποθηκεύει περισσότερο φαγητό για το χειμώνα ,αντί να κάνει τον κύκλο της λίμνης γλυτώνοντας κόπο και χρόνο ενώ παράλληλα ο βάτραχος από την αμοιβή του Μέρμηγκα αποβλέπει να αποκτήσει και άλλα μέσα – νούφαρα για να διευκολύνει και άλλους μέρμηγκες να αποθηκεύσουν περισσότερες προμήθειες για το σπιτικό τους.
Ο Τζίτζικας όμως δεν το αποδέχεται αυτό γιατί δεν έχει κάποιο προσωπικό κέρδος αφού είναι και τεμπέλαρος και εγωιστής.Ετσι αποφασίζει να δολιοφθειρει την ανταποδοτική συνεργασία τους δρώντας παρασιτικά και εις βάρος των δύο. Έτσι με την έλευση των πρώτων βροχών ,δίνει συνέντευξη τύπου στην οποία δηλώνει ότι η πρακτική του μέρμηγκα είναι ενάντια στα δικαιώματα των Τζιτζικιών καθότι έχει ως σκοπό τον πλουτισμό του βατράχου από την εκμετάλλευση τους.
Ο Αχαμνοσπάστης μια παρασιτική φυλλάδα που διανέμεται στη λίμνη , τάσσεται υπέρ του Τζίτζικα και δημοσιεύει πρώτος τις ανακοινώσεις του , πρίν καν αυτός τις σκεφτεί. Το ΠΑΜΕ (Παντζιτζϊακό Αντιπαραγωγικό Μέτωπο Έλους) και το Εργατικό Κέντρο της Λίμνης έχουν αγαστή συνεργασία με τον Τζίτζικα. Εικόνες ακραίας εκμετάλλευσης αναπαράγονται από τα τοπικά μέσα ενημέρωσης της λίμνης με τον Τζίτζικα να στέλνει αγωνιστικούς χαιρετισμούς σε όλες τις υπόλοιπες λίμνες του δάσους μέσω Skype ενώ παράλληλα πλάνα δείχνουν τον Μέρμηγκα να απολαμβάνει ένα λουκούλλειο γεύμα μπροστά στο τζάκι του. Στη συνέχεια ακολουθεί η κατακραυγή από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προωθείται το μήνυμα «Πως γίνεται μια λίμνη της Ευδασικης Ένωσης να επιτρέπει να καταπατώνται τα δικαιώματα των Τζιτζικιών;».
Μέλη του ΠΑΜΕ ,τελικά, οργανώνουν απεργιακές κινητοποιήσεις στη λίμνη,μπροστά από το σημείο που βρίσκεται ο βάτραχος,όπου τα τηλεοπτικά συνεργεία ζουμάρουν σε πανό που αναγράφουν «Των τζιτζικιών δυνάστες, κλέφτες και ληστές, όλοι οι βάτραχοι είστε εκμεταλλευτές» «Η τζιτζικοφοβια δε θα περάσει» «Βατραχοι και μέρμηγκες,το ίδιο συνδικάτο» όπως και συνθήματα με βαθιά οικολογική συνείδηση «Καψε και εσύ ένα νούφαρο» κ.ο.κ…
Αντίστοιχα μέλη κάποιων αναρχικών συλλογικοτήτων που φωλιάζουν στα πιο σκιώδη και απόμερα σημεία της λίμνης και εκβιάζουν με την τρομοκρατία τους,κάνουν γκραφίτι και πετούν μπογιές στο σπίτι του μέρμηγκα εκδηλώνοντας έτσι την αλληλεγγύη και συμπαράσταση στον αγώνα του τζίτζικα,υπέρ της ταξικής αντεπίθεσης.
Εμφανίζεται κάποια στιγμή και ο Κόρακας με καταιγιστικές δηλώσεις ενάντια στο βάτραχο και τον μέρμηγκα. Ο
Κόρακας είναι ο γενικός γραμματέας του ΠΑΜΕ και είναι αυτός που βρίσκεται ουσιαστικά πίσω από το Τζίτζικα. Βλέπει με λαχτάρα τους σπόρους που μεταφέρει ο μέρμηγκας με τον βάτραχο και θέλει πολύ να αρπάξει ολόκληρο το φορτιο μαζί με τα μέσα που το μεταφέρουν.Αμεσως θυματοποιει το τζίτζικα και δηλώνει υπέρμαχος του Αντιβατραχισμού και ότι αποτελεί αιτία πολέμου για όλους τους τζίτζικες.
Οι απεργιακές κινητοποιήσεις εντείνονται βιαίως στη προβλήτα που δραστηριοποιείται ο βάτραχος για πολλές μέρες ακόμη με αποτέλεσμα ο Βάτραχος να υποστεί τεράστια οικονομική ζημιά και χωρίς να μπορεί να εξυπηρετήσει τον μέρμηγκα, παίρνει την απόφαση να φύγει από αυτή τη λίμνη και να αναζητήσει σταθερότητα και ασφάλεια σε κάποια άλλη.
Ο μέρμηγκας έχοντας και αυτός υποστεί μεγάλη ζημιά διότι θα πρέπει να κουράζεται περισσότερο για να αποθηκεύσει λιγότερα, έχει αποκτήσει επιπλέον έναν «συνέταιρο» στο κόπο και στον ιδρώτα του που το μόνο που του προσφέρει είναι οι «φάλτσοι» αλαλαγμοί του και ο ενοχλητικός του ήχος από την ξεκούρδιστη κιθάρα του καθώς από πίσω ενορχηστρώνει και διευθύνει ο Κόρακας.
Συμπέρασμα: Μην αφήνετε κανέναν να στοιχειώνει τα όνειρα σας και το μέλλον σας. Ειδικά όταν πρόκειται για αυτούς που «παραχαράττουν» την πραγματικότητα και την αλήθεια. Καμία πάλη και κανένας πολιτικός αγώνας δεν έθρεψε τα παιδιά μας ,μόνο η συνεργασία, η σοβαρότητα και η ανταποδοτική συναλλαγή έκανε τις ζωές μας καλύτερες. Απομονώστε τις Κασσάνδρες που ταλανίζουν τη σκέψη σας και δράστε προς όφελος των ιδιοκτησιακών και αυτοκτητων ελευθεριών σας!!
Ο Μέρμηγκας εργάζεται σκληρά μέσα στη ζέστη του καλοκαιριού ,ανεφοδιάζοντας συνεχώς το σπίτι του με προμήθειες για τον χειμώνα.
Ο Τζίτζικας είναι σε αναρρωτική σε κάποιο γκλαμουρατο νησί των Κυκλάδων και καθώς απολαμβάνει τα κοκτέιλ του σε κάποια μαγευτική ακρογιαλιά, ασκεί κριτική στον Μέρμηγκα χαρακτηρίζοντας τον βλάκα και δούλο του βατράχου.
Ο βάτραχος είναι αυτός που συνεργάζεται με τον μέρμηγκα για να περάσει τις προμήθειες του από την μια ακτή στην άλλη χωρίς να κάνει τον κύκλο της λιμνης.Ο Βάτραχος έχει το νούφαρο για να τα μεταφέρει και ο μέρμηγκας δίνει μέρος των προμηθειών του για την υπηρεσία του αυτή.Ως αποτέλεσμα, ο μέρμηγκας να αποθηκεύει περισσότερο φαγητό για το χειμώνα ,αντί να κάνει τον κύκλο της λίμνης γλυτώνοντας κόπο και χρόνο ενώ παράλληλα ο βάτραχος από την αμοιβή του Μέρμηγκα αποβλέπει να αποκτήσει και άλλα μέσα – νούφαρα για να διευκολύνει και άλλους μέρμηγκες να αποθηκεύσουν περισσότερες προμήθειες για το σπιτικό τους.
Ο Τζίτζικας όμως δεν το αποδέχεται αυτό γιατί δεν έχει κάποιο προσωπικό κέρδος αφού είναι και τεμπέλαρος και εγωιστής.Ετσι αποφασίζει να δολιοφθειρει την ανταποδοτική συνεργασία τους δρώντας παρασιτικά και εις βάρος των δύο. Έτσι με την έλευση των πρώτων βροχών ,δίνει συνέντευξη τύπου στην οποία δηλώνει ότι η πρακτική του μέρμηγκα είναι ενάντια στα δικαιώματα των Τζιτζικιών καθότι έχει ως σκοπό τον πλουτισμό του βατράχου από την εκμετάλλευση τους.
Ο Αχαμνοσπάστης μια παρασιτική φυλλάδα που διανέμεται στη λίμνη , τάσσεται υπέρ του Τζίτζικα και δημοσιεύει πρώτος τις ανακοινώσεις του , πρίν καν αυτός τις σκεφτεί. Το ΠΑΜΕ (Παντζιτζϊακό Αντιπαραγωγικό Μέτωπο Έλους) και το Εργατικό Κέντρο της Λίμνης έχουν αγαστή συνεργασία με τον Τζίτζικα. Εικόνες ακραίας εκμετάλλευσης αναπαράγονται από τα τοπικά μέσα ενημέρωσης της λίμνης με τον Τζίτζικα να στέλνει αγωνιστικούς χαιρετισμούς σε όλες τις υπόλοιπες λίμνες του δάσους μέσω Skype ενώ παράλληλα πλάνα δείχνουν τον Μέρμηγκα να απολαμβάνει ένα λουκούλλειο γεύμα μπροστά στο τζάκι του. Στη συνέχεια ακολουθεί η κατακραυγή από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προωθείται το μήνυμα «Πως γίνεται μια λίμνη της Ευδασικης Ένωσης να επιτρέπει να καταπατώνται τα δικαιώματα των Τζιτζικιών;».
Μέλη του ΠΑΜΕ ,τελικά, οργανώνουν απεργιακές κινητοποιήσεις στη λίμνη,μπροστά από το σημείο που βρίσκεται ο βάτραχος,όπου τα τηλεοπτικά συνεργεία ζουμάρουν σε πανό που αναγράφουν «Των τζιτζικιών δυνάστες, κλέφτες και ληστές, όλοι οι βάτραχοι είστε εκμεταλλευτές» «Η τζιτζικοφοβια δε θα περάσει» «Βατραχοι και μέρμηγκες,το ίδιο συνδικάτο» όπως και συνθήματα με βαθιά οικολογική συνείδηση «Καψε και εσύ ένα νούφαρο» κ.ο.κ…
Αντίστοιχα μέλη κάποιων αναρχικών συλλογικοτήτων που φωλιάζουν στα πιο σκιώδη και απόμερα σημεία της λίμνης και εκβιάζουν με την τρομοκρατία τους,κάνουν γκραφίτι και πετούν μπογιές στο σπίτι του μέρμηγκα εκδηλώνοντας έτσι την αλληλεγγύη και συμπαράσταση στον αγώνα του τζίτζικα,υπέρ της ταξικής αντεπίθεσης.
Εμφανίζεται κάποια στιγμή και ο Κόρακας με καταιγιστικές δηλώσεις ενάντια στο βάτραχο και τον μέρμηγκα. Ο
Κόρακας είναι ο γενικός γραμματέας του ΠΑΜΕ και είναι αυτός που βρίσκεται ουσιαστικά πίσω από το Τζίτζικα. Βλέπει με λαχτάρα τους σπόρους που μεταφέρει ο μέρμηγκας με τον βάτραχο και θέλει πολύ να αρπάξει ολόκληρο το φορτιο μαζί με τα μέσα που το μεταφέρουν.Αμεσως θυματοποιει το τζίτζικα και δηλώνει υπέρμαχος του Αντιβατραχισμού και ότι αποτελεί αιτία πολέμου για όλους τους τζίτζικες.
Οι απεργιακές κινητοποιήσεις εντείνονται βιαίως στη προβλήτα που δραστηριοποιείται ο βάτραχος για πολλές μέρες ακόμη με αποτέλεσμα ο Βάτραχος να υποστεί τεράστια οικονομική ζημιά και χωρίς να μπορεί να εξυπηρετήσει τον μέρμηγκα, παίρνει την απόφαση να φύγει από αυτή τη λίμνη και να αναζητήσει σταθερότητα και ασφάλεια σε κάποια άλλη.
Ο μέρμηγκας έχοντας και αυτός υποστεί μεγάλη ζημιά διότι θα πρέπει να κουράζεται περισσότερο για να αποθηκεύσει λιγότερα, έχει αποκτήσει επιπλέον έναν «συνέταιρο» στο κόπο και στον ιδρώτα του που το μόνο που του προσφέρει είναι οι «φάλτσοι» αλαλαγμοί του και ο ενοχλητικός του ήχος από την ξεκούρδιστη κιθάρα του καθώς από πίσω ενορχηστρώνει και διευθύνει ο Κόρακας.
Συμπέρασμα: Μην αφήνετε κανέναν να στοιχειώνει τα όνειρα σας και το μέλλον σας. Ειδικά όταν πρόκειται για αυτούς που «παραχαράττουν» την πραγματικότητα και την αλήθεια. Καμία πάλη και κανένας πολιτικός αγώνας δεν έθρεψε τα παιδιά μας ,μόνο η συνεργασία, η σοβαρότητα και η ανταποδοτική συναλλαγή έκανε τις ζωές μας καλύτερες. Απομονώστε τις Κασσάνδρες που ταλανίζουν τη σκέψη σας και δράστε προς όφελος των ιδιοκτησιακών και αυτοκτητων ελευθεριών σας!!
Βαγγέλης Ξ.